Un inceput...

       O alta experienta o incerc acum. Nu au relevanta motivele, oricum motivul insasi este o chestiune care e de discutat in detaliu. Ce va fi cu acest blog? Nu se stie. Poate voi pune linkuri la diverse lucruri interesante, poate imagini, poate vor aparea diverse ganduri si filosofii. Sau poate va muri pur si simplu. Ramane de vazut.
       Nu sunt reguli aici. Daca cineva are ceva de spus, poate sa o faca liber. Si daca nu are si totusi o face, nu e nici o problema. Oricum pentru el o face. E chiar interesant. De asemenea, nu va exista o tema anume. Cat despre aspectul grafic, poate la un moment dat se va schimba, deocamdata am luat un template care e interesant.
       Timpul merge inainte, viata nu neaparat.

 

1 comments:

Anonymous said...

Am sa zic ceva interesant si ciudat...am suferit asa de mult din cauza unui cuvant care suna a melodie de Pepe (iubire) cuvant care nici un manelist sau pepeist nu il intelege (crezand ca expresia "te iubesc si atunci cand dormi"[trupa simplu] este adevarata si emotionanta).
Da, iubire, suna ca dracu in romana
Love
deci...
am suferit ca dracu, plans ca un copil
pana ma sufocam, si dupaia mai plangeam un pic
am plans pana simteam ca nu pot sa mai stau in picioare, cadeam si ma corcoleam pe podea
.....................
si dupaia
in ciuda durerii
m-am ridicat
si am iubit in continuare
mai puternic
mai adevarat
mai statornic
decat inainte
si nu numai in iubire am crescut
ci si in orice alt lucru
cunoscand durerea adevarata
nu mai imi era frica de nimic
si puteam sa degust adevarata placere...
si iarasi ironia sortii ce actioneaza asupra noastra ca focul pe fier, facandu-ne mai tari mai puternici, mai...

Suferinta te innobileaza, orice ar spune toti lasii din lume


Links